Union Europea
Union Europea

Esta empresa participa nun proxecto de internacionalización, operación cofinanciada polo Fondo Europeo de Desenvolvemento Rexional, programa operativo Feder Galicia 2014-2020

Unión Europea

Como apoio ao proceso de internacionalización, la Asociación de Empresas de Tecnología de Galicia, ten axuda concedida pola Xunta de Galicia a través do Igape cofinanciada polo Fondo Europeo de Desenvolvemento Rexional no marco do programa operativo FEDER de Galicia 2014-2020, OT3.

Conseguir un tecido empresarial mais competitivo. Unha maneira de facer Europa.

O obxectivo principal destas axudas é incentivar e estimular o comercio exterior galego e a internacionalización das pemes galegas. O resultado que se pretende é aumentar a base de empresas exportadoras e consolidar a presenza de empresas galegas nos mercados internacionais.

SIMCE CONSULTORES, S.L.

  • CIF: B36872307
  • Teléfono: 609969508
  • Web: www.simce.com
  • Dirección: Plaza de la Compostela 23 2ª derecha, 36201 - Vigo - Pontevedra
  • Sectores de actividad: Actividades de consultoría informática
  • Descripción:

    SIMCe Consultores es una empresa constituida en el año 2000, con una orientación vinculada a la consultoría y aportación de soluciones en el ámbito de las tecnologías de la información.

    SIMCe Consultores ha sido una empresa que ha logrado diferenciarse en el mundo de la consultoría, consiguiendo destacar por su gran equipo humano formado por los mejores profesionales, pudiéndose adaptar a las necesidades que plantean los clientes con los recursos disponibles y las tendencias del mercado.


Ineo

Acceso a socios