Notice: Undefined index: HTTP_ACCEPT_LANGUAGE in /var/www2/ineo/data/www/ineo.ayco.net/lib/Socket/Web/Languages.php on line 19
GRUPO GALSEG SEGURIDAD INFORMÁTICA, S.L. en Ineo
Union Europea
Union Europea

Esta empresa participa nun proxecto de internacionalización, operación cofinanciada polo Fondo Europeo de Desenvolvemento Rexional, programa operativo Feder Galicia 2014-2020

Unión Europea

Como apoio ao proceso de internacionalización, la Asociación de Empresas de Tecnología de Galicia, ten axuda concedida pola Xunta de Galicia a través do Igape cofinanciada polo Fondo Europeo de Desenvolvemento Rexional no marco do programa operativo FEDER de Galicia 2014-2020, OT3.

Conseguir un tecido empresarial mais competitivo. Unha maneira de facer Europa.

O obxectivo principal destas axudas é incentivar e estimular o comercio exterior galego e a internacionalización das pemes galegas. O resultado que se pretende é aumentar a base de empresas exportadoras e consolidar a presenza de empresas galegas nos mercados internacionais.

GRUPO GALSEG SEGURIDAD INFORMÁTICA, S.L.

  • CIF: B15842495
  • Teléfono: 981553325
  • Web: www.nextvision.com
  • Dirección: Rua de Amio 114.Parque Empresarial Costa Vella., 15707 - Santiago de Compostela - A Coruña
  • Sectores de actividad: Actividades de consultoría informática
  • Descripción:

    Acumulamos una experiencia profesional de 20 años que nos permite contribuir a la gestión eficaz de las tecnologías de la información.

    La misión de NextVision es minimizar los riesgos informáticos a los que se exponen las organizaciones para las que trabajamos y evitar, de este modo, la pérdida de datos críticos. 

    Nuestro objetivo es convertir la Tecnología y la Seguridad de la información en una oportunidad de negocio para nuestros clientes.

    Somos especialistas en el diagnóstico de los procesos informáticos, las necesidades tecnológicas y legales de las organizaciones para satisfacerlas mediante la integración de soluciones tecnológicas y servicios profesionales.


Ineo

Acceso a socios