Union Europea
Union Europea

Esta empresa participa nun proxecto de internacionalización, operación cofinanciada polo Fondo Europeo de Desenvolvemento Rexional, programa operativo Feder Galicia 2014-2020

Unión Europea

Como apoio ao proceso de internacionalización, la Asociación de Empresas de Tecnología de Galicia, ten axuda concedida pola Xunta de Galicia a través do Igape cofinanciada polo Fondo Europeo de Desenvolvemento Rexional no marco do programa operativo FEDER de Galicia 2014-2020, OT3.

Conseguir un tecido empresarial mais competitivo. Unha maneira de facer Europa.

O obxectivo principal destas axudas é incentivar e estimular o comercio exterior galego e a internacionalización das pemes galegas. O resultado que se pretende é aumentar a base de empresas exportadoras e consolidar a presenza de empresas galegas nos mercados internacionais.

SIVSA SACA AL MERCADO FÉNIX, UNA NUEVA MANERA DE ENTENDER LA GESTIÓN DE CLÍNICAS DESDE LA NUBE

Fénix es un un nuevo software de gestión clínica, especialmente pensado y optimizado para médicos y clínicas pequeñas. Desarrollado por SIVSA, empresa socia de INEO, Fénix permite controlar y agilizar de manera rápida e intuitiva todos los procesos que se dan en el día a día de las clínicas. Desde la llamada del paciente para solicitar una cita, hasta la facturación de los servicios (ya sea al propio paciente como a una aseguradora), todos los procesos son centralizados en Fénix.

Ineo

Acceso a socios