Union Europea
ineoacelerapyme.org
Union Europea
Union Europea
ineoacelerapyme.org

Esta empresa participa nun proxecto de internacionalización, operación cofinanciada polo Fondo Europeo de Desenvolvemento Rexional, programa operativo Feder Galicia 2014-2020

Unión Europea

Como apoio ao proceso de internacionalización, la Asociación de Empresas de Tecnología de Galicia, ten axuda concedida pola Xunta de Galicia a través do Igape cofinanciada polo Fondo Europeo de Desenvolvemento Rexional no marco do programa operativo FEDER de Galicia 2014-2020, OT3.

Conseguir un tecido empresarial mais competitivo. Unha maneira de facer Europa.

O obxectivo principal destas axudas é incentivar e estimular o comercio exterior galego e a internacionalización das pemes galegas. O resultado que se pretende é aumentar a base de empresas exportadoras e consolidar a presenza de empresas galegas nos mercados internacionais.

Nueva edición de Talento.gal

- ¿Quieres conocer a los talentos TIC gallegos que vienen a visitarnos?


El próximo 26 y 27 de junio, en la Ciudad de la Cultura, celebramos una nueva edición de Talento.gal por lo que tendréis la posibilidad de reuniros con los representantes de las empresas que nos visitan.

Si quieréis mantener una reunión con alguno de los invitados, enviar un email a proyectos@ineo.org

Además, el martes, tendremos una jornada el la cual estos talentos nos contarán su experencia, qué hacen en sus respetivas empresas, sus planes y las posibilidades que tienen de colaboración.

Para poder registraros, sólo tenéis que pinchar aquí y seleccionar el tipo de inscripción: Talento.gal.

La asistencia al evento es gratuita.

Os esperamos.


Documentos y Enlaces Relacionados

Ineo

Acceso a socios