Union Europea

Esta empresa participa nun proxecto de internacionalización, operación cofinanciada polo Fondo Europeo de Desenvolvemento Rexional, programa operativo Feder Galicia 2014-2020

Unión Europea

Como apoio ao proceso de internacionalización, la Asociación de Empresas de Tecnología de Galicia, ten axuda concedida pola Xunta de Galicia a través do Igape cofinanciada polo Fondo Europeo de Desenvolvemento Rexional no marco do programa operativo FEDER de Galicia 2014-2020, OT3.

Conseguir un tecido empresarial mais competitivo. Unha maneira de facer Europa.

O obxectivo principal destas axudas é incentivar e estimular o comercio exterior galego e a internacionalización das pemes galegas. O resultado que se pretende é aumentar a base de empresas exportadoras e consolidar a presenza de empresas galegas nos mercados internacionais.

INEO ABRE NUEVAS VÍAS DE FINANCIACIÓN PARA SUS EMPRESAS A TRAVÉS DE UN CONVENIO CON SABADELLGALLEGO

Con el que la Asociación de Empresas TIC de Galicia aumentará su oferta de servicios de valor añadido para que sus socios puedan acceder a una amplia variedad de productos financieros muy competitivos, facilitándoles el acceso a la financiación a las TIC gallegas. Por su parte, el SabadellGallego consolidará su apoyo a los profesionales TIC de Galicia entrando a formar parte de la red de colaboradores de Ineo.

Ineo

Acceso a socios