Union Europea

Esta empresa participa nun proxecto de internacionalización, operación cofinanciada polo Fondo Europeo de Desenvolvemento Rexional, programa operativo Feder Galicia 2014-2020

Unión Europea

Como apoio ao proceso de internacionalización, la Asociación de Empresas de Tecnología de Galicia, ten axuda concedida pola Xunta de Galicia a través do Igape cofinanciada polo Fondo Europeo de Desenvolvemento Rexional no marco do programa operativo FEDER de Galicia 2014-2020, OT3.

Conseguir un tecido empresarial mais competitivo. Unha maneira de facer Europa.

O obxectivo principal destas axudas é incentivar e estimular o comercio exterior galego e a internacionalización das pemes galegas. O resultado que se pretende é aumentar a base de empresas exportadoras e consolidar a presenza de empresas galegas nos mercados internacionais.

FRANCISCO CONDE INAUGURA LA NUEVA SEDE DE INEO

Esta mañana tuvo lugar la inauguración de la nueva sede de Ineo, la Asociación de empresas TIC de Galicia, situada en el parque empresarial de Porto do Molle, en Nigrán. El acto tuvo un padrino de excepción,  el conselleiro de Economía e Industria, Francisco Conde, que junto con el presidente de Ineo, Jorge Cebreiros, y la delegada del Estado en el Consorcio Zona Franca de Vigo (CZFV), Teresa Pedrosa, fueron los encargados de inaugurar formalmente las nuevas oficinas de la Asociación.

Ineo

Acceso a socios