Union Europea
Union Europea

Esta empresa participa nun proxecto de internacionalización, operación cofinanciada polo Fondo Europeo de Desenvolvemento Rexional, programa operativo Feder Galicia 2014-2020

Unión Europea

Como apoio ao proceso de internacionalización, la Asociación de Empresas de Tecnología de Galicia, ten axuda concedida pola Xunta de Galicia a través do Igape cofinanciada polo Fondo Europeo de Desenvolvemento Rexional no marco do programa operativo FEDER de Galicia 2014-2020, OT3.

Conseguir un tecido empresarial mais competitivo. Unha maneira de facer Europa.

O obxectivo principal destas axudas é incentivar e estimular o comercio exterior galego e a internacionalización das pemes galegas. O resultado que se pretende é aumentar a base de empresas exportadoras e consolidar a presenza de empresas galegas nos mercados internacionais.

"El reto es la tecnología que facilita la vida de las personas"

Jorge Cebreiros, Presidente de INEO, la asociación de empresas del sector de las Tecnologías de la Información y Comunicación hace balance del 2013 en una entrevista concedida a Euro: "...El balance del 2013 sería que por fin se acabó. Para INEO fue de un duro trabajo, porque con mucho esfuerzo hemos acabado gestionando un buen presupuesto y en números positivos, que es más de lo que podíamos decir a principios de año. El sector se está comportando mejor que el resto en parámetros de innovación y sostenimiento de los puestos de trabajo. No han bajado os niveles de innovación, de inversión y no hemos destruido puestos de trabajo. Hoy decir esto es un valor importante." 

 

Ineo

Acceso a socios