Ineo
Union Europea
Union Europea
ineoacelerapyme.org
Formate

Esta empresa participa nun proxecto de internacionalización, operación cofinanciada polo Fondo Europeo de Desenvolvemento Rexional, programa operativo Feder Galicia 2014-2020

Unión Europea

Como apoio ao proceso de internacionalización, la Asociación de Empresas de Tecnología de Galicia, ten axuda concedida pola Xunta de Galicia a través do Igape cofinanciada polo Fondo Europeo de Desenvolvemento Rexional no marco do programa operativo FEDER de Galicia 2014-2020, OT3.

Conseguir un tecido empresarial mais competitivo. Unha maneira de facer Europa.

O obxectivo principal destas axudas é incentivar e estimular o comercio exterior galego e a internacionalización das pemes galegas. O resultado que se pretende é aumentar a base de empresas exportadoras e consolidar a presenza de empresas galegas nos mercados internacionais.

Jornada Galicia en Digital. Industria 4.0: Compartimos este camino?

Telefónica y la Xunta de Galicia celebran el próximo 28 de febrero en la Cidade da Cultura de Galicia (Santiago de Compostela) una jornada que servirá para facilitar el encuentro y la participación de los agentes más representativos de Galicia con el objetivo de compartir los avances y las tendencias relacionados con la Industria 4.0.

Este evento se enmarca en el programa de aceleración "Galicia Open Future: Retos Industria 4.0", una iniciativa conjunta de Telefónica y Junta para el desarrollo de un programa de innovación abierta con objeto de impulsar el sector industrial de nuestra comunidad, aspirando la posicionarse como punto de conexión entre lo nuevo talento emprendedor innovador, tanto local como internacional, y las empresas tractoras de Galicia.


Te recordamos que actualmente ya están abiertas las convocatorias de los dos primeros retos: los formulados por Finsa y Nueva Pescanova y que las personas emprendedoras, startups, pymes u organismos de investigación que deseen participar podrán proponer soluciones hasta el 14 de marzo de 2018.

Se deseas asistir a la jornada puedes consultar el programa y confirmar asistencia a través del procedimiento indicado en la sección eventos de la web de GAIN.


Ineo

Acceso a socios